استاندارد ایزو 14001-استاندارد ایزو 45001-اخذ استاندارد ملی ایران

بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۱۹ ب.ظ

اخذ استاندارد ملی ایران

اخذ استاندارد ملی ایران

 

موسسه استاندارد و پژوهش ها صنعتی جمهوری اسلامی ایران فقط سازمانی در مرز و بوم است که به صورت رسمی میتواند استانداردهای قانونی برای تولیدها را پایه گذاری کردن و انتخاب نماید . این ارگان مسئول سوق دهی آنان از روش ثبت شورای استانداردهای ناخواسته است . جهتاخذ استاندارد ملی کشور ایران می‌توانید از روش کمپانی رساسرت مبادرت فرمایید .


تدوین کردن و دریافت استاندارد ملی کشور‌ایران

 

بنا کردن و اخذ استاندارد ملی ایران رساسرت , انجام پژوهش ها کاربردی در تراز استانداردهای بالا , ارتقای کیفیت تولیدها داخلی , یاری به پروسه ایجاد خوب تر و بهره‌وری , که تمامی آن ها در ادامه استقلال اقتصادی بودند . توسعه و گسترش استانداردهای ملی , چک بر اجرای استانداردهای تحمیلی و در دست گرفتن کیفیت صادرات برای تعلیق محصول ها کیفیت عالی زیر . تمامی آنان با قصد تولید رقابت با بازارهای بین‌المللی چک بر کیفیت واردات با تمرکز ویژه بر تحمل استانداردهای تحمیلی , حفاظت و حمایت از تامین کنندگان داخلی . روشن‌گری کنندگان , مصرف کنندگان و توزیع کنندگان . علی الخصوص درباره با روش‌های ساخت , حفاظت , بسته‌بندی و اتوبار . برای توسعه سیستم‌های متریک و کالیبراسیون سنجه‌ها و گیج‌ها . برای آزمایش و تطابق نمونه‌ها با استانداردهای ذی‌ربط , اوراق اضطراری را معلوم و صادر فرمائید .


تاریخچه استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران

 

جدا از مورخ مکتوب استانداردسازی در کشور ایران , ایده حیاتی تاسیس موسسه استانداردها و پژوهش ها صنعتی در کشور ایران با ثبت ضابطه اوزان و معیارها در جمهوری اسلامی ایران ظهور کرد . ابعاد زمانی که نیاز به شناسایی و در اختیار گرفتن کیفیت کالاهای وارد شده / صادراتی شم می شد , یک تشکیلات قانونی اجتناب‌ناپذیر به لحاظ می سید . در غایت هسته نخستین موسسه استاندارد و پژوهش ها صنعتی کشور‌ایران ذیل بررسی وزارت تجارت تولید شد .

بعد از ثبت این ضابطه , این شرکت در چارچوب وظیفه های و مسئولیت‌های مشخص‌شده , عملیاتی شد . این موسسه به عضویت اداره بین‌المللی استانداردسازی ( iso ) در این سال ضمیمه و اکنون عضو ( p ) یکی‌از اعضای کمیته‌های فنی iso ( tc ) و کمیته‌های فرعی ( sc )

 

http://rasacert.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%B0-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی